Med ingenting att säga.

Igår var det bad hos sandra och det var riktigt kul, hoppade i snön endast iklädda bikini ;o rätt kallt ja! kollade på tv och krängde lite chips, och nej jag åt inte upp en hel skål själv , hade även slagsmål med madde! plus att syrran ställde upp på att köra oss igår och såklart så skulle hon köra in på sandras väg, så jag, madde & sara fick putta ut henne ;D hahaha..    Tack för igår.


(
where did i go wrong? ) jaha och nu då? ska vi sitta här och låtsas som om vi aldrig pratat om det och fortsätta som vanligt.. du kan inte lägga skulden på mig! jag gjorde inte fel, det var aldrig vi, det har aldrig varit vi och det kommer aldrig bli du&jag, det var önsketänkande. Det är dags att gå vidare!


Hey, baby tell me how do you do?
It's been a while since I saw you
Strange to been talking to you this way
After everything that we've been through
It makes me sad to make you see
that not a single tear could find me

Cuz even when I'm looking back into your eyes
I can't say I'm sorry
When I think about the best days of my life
I can't say I'm sorry
Cuz I can never tell myself I didn't try
I can't say I'm sorry now
I won't turn around
I can't say I'm sorry


Kommentarer
Postat av: Ajsa

hahah ena dagen gnäller på att det är för mycket snö andra dagen badar du i den ; ) (Y)

2007-02-24 @ 12:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback