äntligen

ja äntligen kan man skriva om sitt liv igen, (haha skämt o sido) , då var det student i torsdags, jag rös i hela kroppen och fick tårar när SM3B sprang ut, jag ville också vara med.. Blev ett himla springande på mig med alla mina blommor, men fick alla utdelade till slut :) efter detta hann jag inte se så mycket åkande i stan, men tillräckligt länge för att sm3b skulle hinna sjunga "vad tycker vi om ettor och viki , vad tycker vi om ettor och viki" och jag hängde bara på , haha. efter detta spektakel blev det lite firande i bjärnum hos Madeleine, trevligt trevligt, god mat och allt ;) tog sedan bussen in till stan, sara joinade också. blev lite stopp i hembygdsparken innan vi traskade in på björket.. dåligt med folk vid halv tolv tiden, haha :D men det blev bara bättre och bättre.. otroligt roliga samtalsämne också, haha! sen avslutades väl kvällen lite sisådär, men jag vet inte.. det löser sig, det gör det alltid.

igår blev det väla, jag var trött, hade huvudvärk och var på shoppinghumör noll. införskaffade mig en tröja och ett par shorts från gina. sen var det bra för mig.. väl hemma tog jag det bara lugnt , sköööönt. idag ska jag bege mig till florröd och sminka madde och sara, plus göra saras uppsättning. och som det ser ut nu så kommer jag nog att missa deras bal, för jag måste jobba. vafan, nu när man äntligen vet vilka snyggingar som ska på balen, haha.. fast det berodde på när jag var hemma :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback