full rulle

oj nu är jag tillbaka!, tror jag iaf..

igår var det bara till att stiga upp vid halv sex.. packa och fixa,
ta tåget till nässjö och sen därifrån till jönköping :) mysig stad!
skulle hjälpa Cilla med hennes modeller inför kursen.
fick färga, och schamponera och självklart spana in alla tekniker
som de använde. roligast var christoffer, klippteknikern. haha
1. han hittade inte till salongen 2. han förstod sig inte på hissen
så vi åkte upp & ner , upp & ner . 3. han missade världens
största hotell. helt sjukt! modellerna blev super, kommer bilder
sen när datan vill samarbeta ;) maten på hotellet avr supergod :D
var hemma runt ett inatt, snark fyfan. upp halv sju, skulle åka
hemifrån sju, stressigt, fick ta med frukosten till skolan ;p hahah
seeeeg dag. åkte hem, duschade och gjorde vid mig på 20 min,
för att bege mig till krstad igen, fokusgruppen. god mat IGEN ;D
det var helt okej, slappt. och nu är jag jävligt trött. ingen vanlig
sovmorgon imorgon, ska köra 8.40 , sen praktik och träning.
jag orkar inte , ska nog däcka till greys, eller nu. ja hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback