att bowla höggravid

Hur gick det nu att bowla med den stora magen? ja, jo, ehe det gick väl.. visserligen kändes det som att hela bäckenet inklusive ljumskar skulle trilla av från kroppen och jag sträckte skinkan vid andra speltillfället. aouch! gick 9 av 10 klot i rännan? JA! slog jag strike? NEJ(?) (jag slår alltid minst en strike och minst en spärr)! kom jag sist? ja. blev jag arg som den dåliga förloraren jag är? nej, tänka sig. kanske för att jag var så dålig att jag lät det passera. lärdom? att inte bowla höggravid.

trodde ni det var över där? icke. hur har jag sovit inatt? katastrofalt. hade en katt nere vid fötterna (som jag gärna inte ville sparka ner), en halvt onykter man i sängen som snarka och gärna la armbågen i ansiktet på mig gjorde det inte bättre av att jag inte kunde vända mig eller överhuvudtaget röra mig. men bortsett från detta hade jag en väldigt trevlig lördag :)
 
nu blir det pizza och soffmys, just vad en söndag kräver! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback