lov

jaaa då är det lov och allt nu, tro fan att jag är sjuk också..

ifredes var jag med olegunnar, kollade 'så ska det låta' och sen cyklade vi till mig och packade ihop lite saker, cyklade vidare upp mot stan och köpte godis och tillbaka till gunnar (: kollade tv och sen däckade vi. hostade mig igenom natten enligt gunnar. lördagmorgon var det  frukost och sen bar det av till samlingen lite småsjuk.. match mot krstad, förlust med 4-1 dock en del skitmål men vi spelade bra (:
hem till gunnar och snygga till oss innan biljarden och jag gunnar var bäst, vi bara lät dom andra vinna för att dom inte skulle känna sig så dåliga.. åkte tio pers i bilen till klubbis och hoppades på att inte möta polisen jaa det tror väl fan att vi gör, men dom körde inte efter oss! på klubbis blev det lite kortspel, pizza, melodifestivalen och popcorn/jordnötsringar/ostbågs-krig! fick skjuts av kusin till ljungdala, jag & gunnar våldgästade hålarna.. tvingades spela x-box och jag och gunnar var i stort sett värdelösa men vad ska man begära av oss två första gången vi spelar?! jag & jakku vann överlägset över gunnar & oski! kollade även på snakes on a plane, riktigt dålig + att jag redan sett den en gång ( :                 
- och idag när jag vaknade så skakade jag som bara den så fick ta på mig ett ton kläder och sen somna jag om med katten vid min sida;D vaknade runt halv tre så idag har jag bara kollat på tv och hoppats på att så snart som möjligt bli frisk!

denna helgen har varit helt fantastisk och det har jag Anna Gunnarsson att tacka för! <3

Kommentarer
Postat av: dennis

mmm inaktiv som faen är ja på bloggz :P får väll börja skriva hela dagarna ist :P fast de är skit samma när man inte har en jävel som läser dem ändå =( puss vikkkkkkkkkan

Postat av: Nathalie

helt klart ska vi höras i veckan darling :) du är bäst! sköt om dej :) puss!

2007-02-19 @ 20:32:05
URL: http://www.nathalieelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback