det var inte igår.

lalala, sitter bara i skolan och väntar på Linduschka, ska åka med henne o Rune till skopunkten och införskaffa mig ett par likadana stövlar som Nathalie håkansson ;$ wooops, men dom är otroligt snygga, varma & sköna!
och sen ska köpa ett par pumps åt carro också, hittar jag inte ett tredje par ska hon också ha ett par likadana stövlar :P haha ..


"och jag vet varken ut eller in!"   och nej jag vet verkligen inte det.. allt jag vet är att det är självaste Emma dahls 20 årsfest på fredag, HIF-cupen på lördag, nästa helg har saw4 premiär jag vill se haha även om jag typ inte kommer våga gå ut från biosalongen efteråt, och på lördagen den 17e den efterlängtade avslutningsfesten med IFK Hässleholm Dam. Cocktailparty, lite smått kul =D haha äntligen!

aja later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback