wooopsy

uhlalalalaaaa.. hej hopp! idag hade vi färgkurs med goldwell, kvinnan som höll i detta var NORSK, jag upprepar NORSK.. jag förstod inte riktigt allt hon pratade på om, bara nickade och log:D haha! inte jättespännande menmen. igår drog hårdträningen igång, skulle springa en minut och vila en minut TIO GÅNGER, jag var nära på att spy tre ggr minst.. sen 25 armhävningar & situps, fotboll, 20 armhävningar & situps. jag kände varken armar eller ben igår kväll, haha.. imorgon är det löpning 18:00, men jag har ju praktik, höhöhöööö.. grattis laget, 9 km, en runda på 3 km ska springas en gång för att visa var den är, sedan två gånger på tid, HAHA ! btw; vi har en ny tränare. anteckna!

btw en sak till, på fredag ska jag färga pappas hår :D haahaha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

din jefla myglare ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback