vad är offside?

äntligen är mitt liv fulländat, typ! körkortet är fixat, jag är lycklig o fri som en fågel, om jag ändå bara hade en bil, haha ;) jaja nog om det.. match igår, mot hif.. började inte så bra, låg under med 2-0.. vet inte riktigt vad som hände! sen tog vi tag i det, och gjorde lite mål, slutade 8-3, skön vinst det =) hoppas på trean nästa år! yeeey!
i övrigt flyter livet på som vanligt, varit o handlat idag (känner mig extremt vuxen alltså, haha) , sen hämtat lite möbler åt mamma på jysk o kört syrrans lådor o skit. har iaf haft något att göra innan träningen som var rätt lam! kasta, nicka, fånga va kul iaf :D hahah.. blev fotboll med emma o ana sen med, eller iaf första halvlek och mindra än halva andra :P sen att dom inte vann är ju katastrof, inte för att jag bryr mig så jättemycket ;p haha.  ,.- midsommar då? blir nog litta poolparty hos em, ja regnar det så badar vi sen med alkohol i kroppen, tro mig ;) godnatt people.

Kommentarer
Postat av: ana

"vad är offside?"

hahah! gillar namnet ;)

och gillar dig! eller nej, älskar dig!

2008-06-19 @ 14:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback