"jag tittar på filmen, kan jag få ett par hörlurar så jag inte hör ditt skratt.."

ifredags var jag på stan med Emma :) hihi! sen begav jag mig till perstorp
för att umgås med Janina, trodde jag. lite fler människor bjöd in sig. haha
åkte och kollade på innebandy *snark*, det är så fruktansvärt tråkigt. ;p
sen igår så blev det match mot Teckomatorp(?) haha, vann iaf med 1-0
och efteråt så följde jag med emma hem, skulle syppat , men det sket
sig, orkar inte dra den historien med, hahaha! sen ringde gunnar och
fråga om hon och madde fick komma. istället plockade dom upp oss
så begav vi oss till gunnars nya mysiga rum =) haha, kvällen där
bestod av en hel del skratt, chips, skratt, godis och skratt :D hahaha.
jag garvade konstant i minst en timme, jag vet inte åt vad eller varför!
"rapen" var också kul, haha, visst emma? kollade på stefan&krister
så jävla kul!!   
G: Emma är din pappa glasmästare?
E: Nej varför skulle han vara det?
hahahahahaha!

gunnar fick sinne på mig och bad mig vara tyst men det var totalt
omöjligt, "jag tittar på filmen, kan jag få ett par hörlurar så jag
inte hör ditt skratt.. (sen kom hon på sig) hahaha.. :D
Idag var det match i kstad, yey! vann med 5-2, jag började som

anfallare, och dessutom hade vi BLÅA strumpor för att någon

glömt packa ner strumpor så röris fick köra och köpa, och det

fanns bara blåa , hahaha!!

efter det var jag slutkörd, körde inom max på vägen hem, mums

och sen städade jag på salongen och sen  hjälpte jag syrran att
bära lite saker upp till lägenheten=) nu borde jag plugga lite
men jag har verkligen ingen lust. haha, så blir slappe slappe.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback