sta ima..?

hola, cao, bok, zdravo, hej, hello ;D egentligen har jag inget vettigt att dela med mig av (som vanligt) har iaf börjat skriva på mitt samhällsarbete (det är inte okej) haha.. om jag blev sugen på att ta en sista minuten idag, nathy satt och kolla billiga resor och sedärja då kom det upp reser för 500-900 kr, jag var oerhört nära att boka :D men får kanske bli turkiet med syrran i höst? eller en sista minuten med nathy på höstis! och jag fick VG i matteb, jag är nöjd, klarade nationella med ett svagt G :D hade även körlektion idag, kändes som en uppkörning, jag fick försöka lösa allting själv. ahah det gick alldels utmärkt förutom min fickparkering, sorry ;) var bara lite småsaker att tänka på.. blev en aning nervös när han fråga hur många lektioner till jag bokat.. "hur många lektioner till har du bokat" - öööh fem kanske.. ":O behöver du alla?" -ja eller nej eller behöver jag de? "nejnej, avboka dom, behåll max två innan uppkörningen och kör hemma" man tackar man tackar, varsågod pappi där slapp du betala utöver de redan betalda lektionerna! förövrigt, eller ja allvarligt talat Janina, vårfest i perstorp? att du lyckas övertala mig :S haha men vi får se, emma fråga också om vi skulle göra nåt yesbox. kanske tar en filmkväll hos syrran istället :D nej om man skulle ta och se till att arbetet blev klart ikväll? ett stort plus till mig som lagt fram alla grejerna jag glömt ta med mig till skolan som skulle lämnats för flera veckor sen :D haha.

en annan sak med, jag och min syster smider planer.. eller iaf jag, att jag ska köpa en extrasäng o ha hos henne så att jag kan bo där när jag piercat tungan eftersom att jag förmodligen kommer att bli utslängd. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback