sex and the city

igår hade jag och madde tacokväll.. lika kul som vanligt :D blev film sen med, Lösvikit - Robert Gustavsson. :) skitkul! haha, verkligen något jag rekommenderar. efter det blev det Beck också och sen skulle vi sova, dock tog det oss ca. 3 timmar att somna ;p somna väl runt tå och sen skulle man upp halv åtta, vadååå seeeegt.. drog till qpooeln för samling och lirade.. vann alla matcher och vi spelar den 24e igen! :) tillbaks här hemma igen kollade jag lite på vänner och sen kollade jag på filmen sex and the city, lika bra varje gång! :D

nu ska jag nog fixa te och lite mackor, får nog sova sen, är så sjukt trött! :) ännu en ny vecka med nya utmaningar som väntar. och på onsdag är det NP, svenskaB skriftligt. mindre kul..! nej kränge som gäller nu, (igen för ovanlighetensskull)

mohaha, "kunderna kommer, kunderna går.."



Kommentarer
Postat av: maaaaaadix

haha, snygg bild! den lockar nog ;) hahahaha

Postat av: Felicia

haha, har inte jag tagit den bilen? ;) haha /Felicia

2008-11-10 @ 18:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback