I've got a brand new attitude, and I'm gonna wear it tonight.

det är så overkligt alltså, alltihopa. hörde några treor från studentkommitten diskutera att vi ska testa studentmössor, och det hade jag inte en aning om, dock är jag med i studentkommitten. nåja ska göra det på fredag, men vår klass har ju apu så jag fick styra upp det lite lätt :) på måndag ska jag fotograferas med studentkommitten, & på tisdag med klassen :D haha kommer bli sau läckra. iaf så kan jag inte begripa att  jag redan går sista året, känns som att det var igår man gick  i sexan och syrran tog studenten :D tycker bara det har gått så sjukt fort när man tänker efter! men det är ju några månader kvar om man säger så, haha. kanske ska börja tänka på mitt religionsprov imorgon? har faktiskt läst boken en gång, och det är inte så jättesvårt. rätt logiskt och kan en del sen innan, men bli inte förvånade om jag kommer nästa vecka med ett IG , haha :) ska fortsätta plugga lite nu.. byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback