touch my body

igår blev det bakisdag på allra högsta nivå! =) jag och madde dega i sängen, köpte donkenmat, dega ännu mer i sängen, käka glass, kolla herrarnas match, lärre och godis.. efter det blev det ännu mer mys och godis för min del ;) sen kväll och tidig morgon, jag var trött idag. nåja, ny vecka och det är bara att se positivt, helgen ser bra ut. match på fredag sen ev. Qbar med Emma, lördag, ikea? sen företagsfest på kvällen, emma då jävlar ;) ahhaha.. "respektive" det är så gulligt. =) idag blev det ett misslyckat försök till att plugga, måste bara säga att jag iaf läst i företagsekonomi boken, det är ett stort plus :) whatever , ska bada nu och skrubba väck allt fjällande, blöööhö. .. adjö :)



Kommentarer
Postat av: Ponnyplutt

HAHAHAH - ja på lördag då jävlar är vi de respektives drottningar ;))WOHHOOI!!!

2008-09-16 @ 13:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback