veckan som kommer

igår tog jag ledigt från träningen för att plugga. ska vi se vad fröken viktoria gjorde istället? kollade på rallybrudar, åt, smsade, hängde på internet och leta klänning, :) haha.. gick iaf upp en halvtimme tidigare idag och läste igenom kapitlet så nåt kunde jag trodde jag. haha! slutade även kvart över två istället för tio över fem och sen dess har jag bara slappat!! funderade ett tag på att inte träna för ja är inte aaaalls sugen, det lockar mig inte ett dugg.. :S varför vet jag inte.. men jag ska ge mig ner där och ge det en chans ikväll sen får vi se. imorgon ska jag ta igen min permanent i skolan, suck. haha! nu vill jag mest av allt ha helg, på fredag blir det förhoppningsvis malmö - lepa brena med syrran, lördag 100 årsfest(?) och söndag kanske match annars IFK-Djurgården med bonnier och efter matchen blir det myspys (: men än är det bara tisdag, kom igen tiden!!


Kommentarer
Postat av: Janina

Snart, snart, snart! :) <3

Postat av: Snez

Du är min snygging! Vi har träning på torsdag, men är helt lediga i helgen. Kanske kan komma och umgås med dig och bonni? Vi kan ju ha filmkväll elr ngt? :)) 2an går till väla men den tar 30 min, annars går dom gula bussarna, typ 506an tar bara tio min :)

2009-04-21 @ 22:46:59
URL: http://sneki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback