tinkie promise

jobbet har gått kanon!! fun fun fun.. i lördags var det dags för 20 årsfest för min kära vän och granne, anna gunnarsson! dock kunde jag inte stanna allt för länge :( begav mig mot stan och plocka upp nathy, gick till fritte för partay, sen kom empa också, underbart! no way att vi ska tappa kontakten. tycker vi skött oss bra än så länge iaf. haha!! och på söndag blir det liseberg med nathy och fler. hade iaf riktigt riktigt kul i lördags, tack fritte för partyt och frida h, tur du ångra dig och emma, hade sjukt kul :D      idag har jag varit ledig, så drog med mamma och pappa till ford, fick äntliten provköra deras jeep, ford kuga! loooooooooooooooooooveli!! anyway, sedan har det varit kalas idag igen åt far min som fyllde 58 i lördags. blev tydligen mer än kalas för en del, party. tömde lite vin och lite öl där ja.. mamma blev lullig, ha sött.. imorgon ska jag ev. följa med på körsbärs plockning, suck! annars inga större planer för dagen, sen är det jobb igen onsdag till lördag. :) take care / vb



fritte, jag och frida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback