you're not listenin' to all I said

idag är de torsdag, är det redan torsdag?! tiden bara springer iväg. förtillfället sitter jag och dricker en välförtjänt kopp kaffe, haha hur lät de? nåväl! igår var jag och mamma på shopping, fyndade ett par shorts, två linnen, bh, bikini överdel, tonad dagcremé, ögonbrynspenna och ett nagellack! höll även på att köpa ett par skor men varken 39 eller 40 passa, typiskt. men det var väl nästan tur med tanke på min ekonomi förtillfället, eftersom jag har haft sommarlov eller semestrat så blir det ingen lön denna månaden! :) snåla. på kvällen körde jag och erik till sölvesborg för att hämta mina grejer hos nathy, körde till slottet och tog en liten promenad där, mysigt :) sen körde vi inom kstad och max, mums det har jag längtat efter. nu funderar jag på att gå ut i solen och börja läsa på min bok som jag lånat av erik, "Svensk maffia". verkar vara sjukt bra. ikväll ska vi på 30 årskalas hos min kusin så måste leta upp något att ha på mig också, suck min garderob börjar bli tråkig. solen kallar :) take care / vb








.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

VIKI! jag vill till liseberg!

Postat av: Nattie

ska vi ta en söndag och åka upp då?!?!? :) daniella vill med tror jag! och kanske madde? :D

2009-07-18 @ 09:36:34
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Postat av: Nathalie

fan va kul!!!! och vill eller kan inte danieella så åker vi ändå! när ska vi?!?!? :D:D:

2009-07-18 @ 14:15:28
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Postat av: Snez

Saknar dig med snyggo. När har du tid att ses? Kom till hbg-festivalen i helgen (lör), jag ska ha förfest hos mig. Du och bonni är välkomna!

2009-07-19 @ 23:34:28
URL: http://sneki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback