tisdag

eftersom att snez klagar så får jag väl ta och uppdatera min blogg :) lovar att jag ska bli bättre på att skriva ;) helgen har varit fantastisk, ifredags var det tacokväll med gunz, sänz och mädz, najsnajs! sen blev det lite syppe och harrys med frita, we like. på lördan blev det jobb, sova och sen på födelsedagsfest hos allas vår Emma Dahl :D trist bara att det var chili con carne till mat :S haha, i do not like. men det blev massa vin och allsång, dans på bord och djupa samtal. hade sjukt kul iaf :) sedan blev det harrys med emmas mor och moster, men ingen emma :( men det var kul ändå ;) haha. i söndags var jag heeeelt slut, så gjorde inte mycket vettigt av den dagen utom att tvätta. haha. igår var min städdag men istället var jag på stan och på ikea med mamma.. äntligen köpt gardinstänger, ska bara få upp dom med. och blommor och ljus och nya bestick :) idag började jag dagen med massage, sen hem och städa vilket jag fortfarande håller på med, suck. tar ju aldrig slut.. nåja återkommer :)


Kommentarer
Postat av: Snez

Bättre! ;)

Postat av: nathalie

ja nu får du fan skärpa dig med uppdateringen! jag har ju gjort det :)

2009-11-17 @ 23:30:57
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback