för mycket sömn

jag vill minnas att jag nämnde att vi hade gnällig bebis igår, beror nog på att imorse vaknade hon ganska snorig efter, hör och häpna, 10(!!!!), jag säger det igen, 10 timmars sömn. puh, jag är numera inte van vid så många timmar och har varit sömnig hela dagen lång!
 
ett stycke sovande bebis
 
dagen har bjudit på mysfika med finaste mia och lite värmande sol på torget, våren verkar vara på gång, hur underbart är inte det då? håll med! nu är t.o.m jag trött på snön!
var även på ett återbesök hos min barnmorska såhär 8 veckor efter förlossningen och allt var kanon och jag fick även en inblick i vad som hände under min förlossning, kommer en dag att berätta om den här!
 
en arg bebis med torsk, snuttan då
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar att vara hennes tant men vi behöver kanske inte skriva ut det ;P TANT Emma låter så gammalt ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback