det är något av en.. tradition!

yes! igår försov jag mig två timmar, minst.. missade treornas härliga julshow, dock var det lärarna som var med i showen för det mesta, menmen! märks att lovet behövs.. sen var det lite käk o så och efter det bar det av till Sölvesborg!! woooooho, färgade mitt hår, behöll det svarta och gjorde resten vioeltt och en vit slinga framme i luggen. dock tappade jag lite hår ; WAAAAAAAH! men vafan jag har ju mer hår. sen drog jag slingor i hätta på nathlie, och färgade hennes utväxt såhär inför jul&nyår.. det blev lite skratt åt americas funniest homevideos innan vi begav oss mot badhuset.. simmade tio längder och bubblade resten av tiden! runt nio tiden tog jag tåget hem och två minuter efter tåget lämnat sölvesborg får jag ett sms, av nathlie. "du glömde ditt smink"
Så imorse var det bara att sätta sig på tåget, med pappas tomma batterier så jag inte kunde lyssna på min mp3, och sen hämta mitt smink. sen åkte jag hem igen, JIPPI =)

förövrigt har det varit en mindre road dag, kollade film och sen mös jag med Lilla & mamma.. och nu ska jag sova, för imorgon runt 13-14 tiden kommer david och ska bli klippt. god natt!

http://bojanovic.bilddagboken.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback