they say the cool is all over me'

idag kunde jag nästan slagit ihjäl david;) "jag kommer vid 13-14 och klipper mig" han dök upp runt halv sju, hahaha. under den tiden hann jag se Jodie marsh planera ett bröllop på sex veckor och samtidigt hitta en man, lol.. dock hade hon redan en kille, jäjä! patetiskt.. kollade shrek2 med syrran, och var på långpromenad med hunden. och när man anländer igen ligger det ett grishuvud i köket????? hallå!! det var rätt äckigt, + att när jag klippte david kommer Lilla med en grisfot eller klöv eller vad det heter :S 
sen blev det kebab och filmmys hos Gustav med david, ekan o martin. Lärkan & Maria hälsade på en stund. 

förövrigt är det jävligt mycket julafton på måndag och ännu mer fest på tisdag :D  

Adam Tensta - My Cool


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback