jollykent & jag

ikväll är det jollykent och jag, och vad som menas med det får ni fråga olegunnar ;p men det är iaf partaj och det ska bli så in ihelvetets trevligt! började dagen med juggefrukost, haha nej men drogba färgade olegunnars hår rött & svart, det var vackert. nästan lite avis där ja.. Det får man vara! jag är stolt över mitt mästerverk ; ) fick frågan av min blivande man Ola om när jag fyller 20, ja eftersom det är helg och min hjärna är någonannanstans då så var det om 2,5 år, eller nej 3 år och ännu ett nej för då var det 3,5 år. kom fram till att det är 3 år och 3 månader exakt imorgon!                          ( i hate the way you look at me. )

Imorgon blir det släktmiddag på någon fin restaurang får hoppas att jag inte är allt för bakfull för det spektaklet : ) ha en trevlig kväll och för guds skull ta det lugnt med alkoholen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback