sådär rastlös

Vad heter du? - Viktoria
I mellannamn? - har inget.
Var bor du? - Stoby ;o
Trivs du där? - haha mmh visst.
Brukar du läsa horoskop? - jaa varje dag.
Har du körkort? - nej det har jag inte.
Favoritdjur? - katt och hund.
Vad spenderar du dina pengar på? -kläder och lite annat skit.
Senaste konsert? - måste varit siesta, typ sahara hotnights.
Festar du för mycket? - till och från.
Sprit, cider, öl eller vin? - cider & öl.
Brukar du bli full? - om jag festar så jaa. ;o
Antal timmar sömn inatt? - vem räknar?
Brukar du snusa? - nja har ju hänt.

FAVORIT:
Rum i huset? - mitt eget tack.
Typ av musik? - usch ja, jag vet inte.
Månad? - maj-augusti

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - jaaaaaaa ;$
Köpt någonting? - neeej tror jag inte.
Varit sjuk? - nehe du
Sjungit? - haha JAAAAAA
Sagt "jag älskar dig": nej
Velat säga till någon att du älskar dom? - lol nej
Träffat någon ny person? - nej inte det heller
Saknat någon? - ja min själ o dar.
Kramat någon? - JAAAAAAADÅ

SENASTE:
Låt du hörde: - Markus - everything changes ;D
Film du såg: - kejsarens nya stil såklart.
Drink du köpte: orgasm ;p
Du stal: - men jag stjäl inte.
Mat du åt: Snabbmakaroner :D

FÖRSTA:
Bästa kompis: - Caroline Andersson
Förälskelse: - Labbe
Begravning: - typ mammas faster.
Piercing/tatuering: - piercing i naveln
FIende: - vet i fan.

SENASTE:
Människa du slog: - Olga :D
Stora bussresa: - långa ? kroatien ett år sen.
Dusch: - idag.
Irritation: - idag när alla kalas mat var slut efter jag kommit hem från träningen ;@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback