i could be your girlfriend

då satt man här tio i två på midsommarafton. hm ja, familjemidsommar ställer jag gärna inte upp på fler gånger, tjafs och bråk, mindre kul ;o slutade med shrek2 och den var faktiskt bra. ringt runder till folket lite, och jag känner inte precis att jag missat något, midsommar är överskattat ;D haha.. och man slipper vara bakis imorgon, wooooho! mot kvällen blir det 20 årsfest, ska iofs bara säga hej och lämna presenten men då har jag iaf varit där! alltid nåt ju, bättre än att sitta hemma och ruttna .. sen nästa helg är det bygdegården och helgen efter börjar krstad-dagarna, syrran ska ha examensfest, sen gothia, sen kanske dock tveksamt, kroatien, jag vill men hur ska jag kunna betala tillbaka om jag lånar av syrran! hehe.. och sen hlm festivalen, vilket innebär madde & gunnars gemensamma 18 årsfest, viisst ruinera mig. och sen är det back to school again. fyför :D ge mig en lägenhet i krstadcity.
nej folket nu ska jag sova adjö då. eller ja godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback