jag har ingen rubrik men det hör till.

nej det blir ingen lista nu, men det kommer ;D ha. igår fick jag utnyttja min födelsedagspresent som jag fick av Madde, Sara och Gunny! Vilket var en fika, godis o läsk + bio, pirates 3 och jag skojar inte när jag säger att ORLANDO BLOOM är sjukt sexig i dom filmerna, extra mycket i trean. Filmen var bra , tvåan är bäst men trean var inte dålig som alla säger ;O ha! och Johnny Depp är charmig o lite smått halv sexig, haha men han funkar pirates filmerna. Och ja jag dog typ fem gånger om så fort jag såg Orlando, kärlek vid första ögonkastet och då skojar jag inte. Tack så jättemycket för en superduperkväll flickor! :)

det är kanske är dags för mig o skärpa mig, vafan det är väl inte så farligt, vad ska hända? vad ska gå fel liksom, nej exakt inget. att tveka och vara rädd är väl det värsta som finns, men när det inte är så då går det minsann inte som det ska, inte enligt planerna iaf och det är jävligt trött på. det är nog därför det är så!

på tisdag då, utspark , syrran står för inträdet, den andra har köpt mig cider och jag har kläder. meeeen sen har vi den här jävla matchen dagen efter 14;00. vi får dra till utsparken om vi tar det lugnt, jag vet inte vad lugnt betyder. man kan väl supa ändå ? (; kanske skippa björket, bara supa. haha! Det är fan det sämsta jag varit med om på jävligt länge. match dan efter utsparken, nej vet du vad fyfan vad uselt planerat! vad är oddsen för vinst då när inte ens tränarna tror på oss längre? ja men det känns så just nu, okej?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback