det är inte längre som det brukade vara.

helg, och var det inte måndag nyss? jag klagar inte att veckan gått så fort men det är ändå måndag snart igen, suck. på helgschemat står det två träningsmatcher, lördag & söndag. fredagsrutinen bryts och får denhär helgen förhoppningsvis övergå till Lördag, för jag vill det och jag behöver det där.  det blev fika och shopping i krstad idag, skor och en väska för 200;- som hittat!

the sounds; och jag ryser i hela kroppen. siesta -06, madeleine nygren-bonnier, längst fram och det var värt varenda öre, det var värt att slippa höra The Slaves - Suicide, allt för the sounds. siesta -07 - Melody Club

det är dags att börja om på noll, det är dags att ge upp och förstå.
det är dags att inse att det inte kommer med tiden, vår tid är förbi.
inget är längre som det brukade vara.



Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahaha ja eller hur viki?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback