i guess we lost our love somehow

dålig uppdate.

fredagkväll; våldgästa phille en halvtimme och mötte sedan upp ana på stationen, köpte godis och tog en lång promenad hem.. väl hemma däcka vi väl lite väl snabbt! lördagmorgon var det bara att cykla till österås, även om vinden nästan satte stopp för det. och väl på österås blev man anklagad för ett och annat, skärpning! vann iaf med 3-2 mot Lörby!

lördagkväll; våldgästa anna gunnarsson, i hopp om att vi skulle på filmkväll. Jag tror män avskyr oss, visst? blev en låååång promenad till videomix, och allt som kom i vår väg var hatobjekt, köpte godis och hyrde 'Ogifta par' passande film, verkligen.. :)    promenerade hem och upptäckte hur  patetiska, desperata och misslyckade vi var. vi somnade väl ganska snabbt till filmen och nästa morgon var alla bekymmer som bortblåsta, eller? lirade match och det var en hemsk plan, gegga, jag var blöt och grusig från topp till tå, bokstavligen! förlorade dock med 3-1 mot Lörby, räddade iaf ett mål :D

Nationella i engelska idag, muntligt. blev inspelade! men det klarade vi fint!?
tillbringat dagen i Sölvesborg hos självaste Nathy ;o och denhär gången höll jag mig borta från hunden, inga fler bitmärken här inte..



Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh vad jag älskar den bilden på mig!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback