vår vår vår vår..

och jag kan inte bli gladare, det är vår, sol, varmt, härligt väder och självklart BLÅ HIMMEL (: vilket resulterar med fika på madrix med Ecci, utomhus! UNDERBART.. även namnsdag idag (A) fått godis, mascara och GULA byxor, mhm!
vädret måste hålla i sig och det är dags att plocka fram vårkläderna eller köpa dom heter det kanske..


och idag tog jag tag i min övningskörning.. hej o hå vad svårt! haha jag är ett fan till gasen, lalala gaaaasa oh ja :D men hur ska jag klara av dethär, som pap. sa 'två fötter och tre pedaler, ja fyfan vilket helvete' ahaha.. jo men typ! fast jag är stolt, jag skadade inte pappas bil och gud vad orolig han var dom 10 minuterna jag var borta! (= pap då!


vårkänslorna sätter fart på mig, leendet är där hela tiden, mer än vanligt vill säga (;
allting är bra nu, det var det här jag behövde och jag har så mycket att säga, men det
är för mycket och jag tackar för mig nu.. grusträning, jo nog fan fattas grästräningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback