your body is a wonderland

sommarlovet är på sätt o vis redan här. tre lektioner sammanlagt denna veckan o två nästa, sen är det slut (: och då jävlar är det sommarlov för hela slanten. men för stunden vill jag bara gräva ner mig o inte komma tillbaka på flera veckor. kanske när gothia börjar närma sig!  att man lyckas få allt till att bli sååå himla fel. men det ska ju vara jag till det har jag hört.

imorgon är det iaf en lektion som står på schemat o sen shopping som fan med nathy (: något fint hittar vi nog! men jag känner att jag borde spara pengar till sommaren, hur var det nu ? 80 flak öl till sommaren, borde räcka , jadå ! kvällen avslutas med match, vi ska vinna, vi kommer vinna, vi måste vinna, jag vill de o jag känner på mig att det blir så. för nu vill vi, jaa vi vill riktigt mycket!

jag har kommit fram till att jag vill åka utomlands alldeles ensam. komma iväg, rensa hjärnan o komma tillbaka som en ny människa. lära känna nytt folk o bara leva. inte behöva tänka på det man gör här, uppleva något helt nytt något som få människor upplevt ;o jaa vad det nu betyder. och hur häftigt hade det inte varit o göra lumpen ? jag hade absolut velat göra det, vet inte varför nej. men blir nog inte så ;(  upplevelse!

meeen, ihelgen var det siesta och siesta och siesta och fyfan vad jag älskar det. underbart! det var kul så länge det varade, ja absolut. det var alkohol, det var musik, det var folk och nya bekantskaper, ja. allt! och det får gärna göras om, vem fan vill vänta ett helt år till ;o inte jag iaf. men det är ju det enda som händer i Hässleholm som lockar folk ;D ahaha. så sant så ja. jaha nej men det var det ja, sommar07 så tar vi siesta08 sen! förresten då är jag 18 ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha hon suckade...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback