your body is a wonderland

egentligen har jag väl inget att dela med mig av. förutom att det var oerhört roligt i fredags, korkade upp kvart i fyra och kvart i ett lämnade jag glaset :D emma lämnade oss halv nio.. och halv två lämnade jag festen. men vi tackar henne för festen ändå, det var mycket trevligt!
i lördags blev det cup och fyfan vad dåligt vi mådde.. men vi vann första matchen med 9-0 och sen vann vi med 5-1 och sen 2-1 och sen förlora vi med 1-5 och blev tvåa och fick möta krstad *JIPPI* liksom.. förlust med 6-0 HAHA inte jätte oväntat men ändå. och idag blev det bowling med familjen och sen mat på asia corner. fira pappa, fars dag ni vet! efteråt blev det qpoolen för min del med david o hans vänner;D sen kom mousie o kitty , haha riktigt kul hade vi.

tillbaka till skolan imorgon o jag orkar inte det är så mycket att göra hela hela tiden o att gå upp så tidigt är pest o pina. hata!!!!!! ja tyvärr, men tänk att klockan ringer kvart över fem o sen snoozar man till kvart i o stiger upp. yes godnatt!

Kommentarer
Postat av: erica

jo men snacka bloggnörd du blivit xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback