årets första dopp

hej :)
måste börja med att säga att mitt matteprov gick åt pipsvängen igår, haha.. tror jag precis klarade G iaf , tur det ju.. efter skolan körde jag till bjärnum med gunnar, sandra och sara.där väntade madde o ponte på oss och vi körde vidare mot vittsjö till matti för att grilla.. gottgott, haha! sedan körde vi vidare mot österås för en målrik match, 7-1 till IFK :) sedan körde vi runt lite överallt i över två timmar, HAHA! bland annat till finjasjön där vi tog oss ett nakenkvälldopp allihopa för att fira ifks vinst, haha.. kul som fan :D lite mackedonkan, körde hem jocke för en makeover .. haha jag fick också köra en del, eller styra och växla haha gick ju sådär va ;D tutade på en massa, dessutom sprang jag bredvid bilen en liten sträcka för att testa om jag skulle hinna med i bilens fart och det gjorde jag , haha ! sjöng gjorde vi också, eller iaf sara & gunnar, det fixade dom bra.. Det var en mycket rolig och händelsrik kväll, thank you girls :) idag hade jag tänkt plugga lite teori, kanske blir lite ikea också, spana in möbler till nya rummet kanske ;) ? ikväll ska jag nog upp en runda till martin sen däcka tidigt kanske, seriepremiär imorgon! :) wiiiho! nej nu ska jag hoppa in i duschen, see ya ..

Kommentarer
Postat av: Sandy

Haha,tack själv snäckan! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback