fräsigt

hej :)
idag blev det en oerhört lång dag! började med kunder i skolan, och gissa en gång om jag fick den kunden som var utändsk och inte kunde svenska. Ja helt rätt, det fick jag! Skulle klippas och färgas, hon hade lite svårt att förklara att hon ville ha slingor, eller iaf hur hon ville ha dom! Efteråt fick vi styla varandra bara för att fördriva tid, och jag som hade brådis. Tripplade håret på
Nathalie iaf.. Begav mig därefter direkt till Blå salong, min praktiksalong. Ska agera modell för min handledare Cilla så skulle hon göra vid mig innan, speciellt innan Skövde också! Fick avfärga det, såg inte klok ut, haha.. Sen blev det massa koppar, vioellt & rött, jag gillar! Klippte även till en bra form så att jag kan låta det växa ut utan bekymmer! :) Fick även lite produkter med mig, Shade Memory Red Head, Shampo & Balsam, även ett skum för att bevara färgen, + Vavoom Gold heat som värmeskydd! Eftersom jag ljusade upp håret så pass ljust fick vi färga in det TVÅ gånger, snacka om att jag var trött.. Var hemma vid 23:15! Fick lite extra sovmorgon imorgon, börjar halv elva, (wow en hel halvtimme). Ska fixa Annas hår som också skall vara modell tillsammans med mig & Sofie. Nu ska jag bädda ner mig, måste upp tidigt imorgon och städa innan hon som ska fotografera vårt hus kommer, så att vi kan sälja det & nej jag vet inte än om vi ska ha huset på Emblavägen!
En sak till; Skövde kommer bli osäkert med mig & Sofie på samma rum, haha. God natt =)
(BTW, jag cyklade till tågstationen imorse vid sju, 5.4 km! *duktig*)

EFTER AVFÄRGNINGEN



SLUTRESULTAT




Kommentarer
Postat av: Anonym

Godnatt sov gott, skitsnyggt blev håret =)

2008-04-10 @ 00:04:02
Postat av: Bokningssystem för frisörer

Fina slingor! Du klipper väldigt många kompisar och i skolan så jag antar att du pluggar till frisör? =)

Jag jobbar med onlinebokning och vi vill gärna att frisörstudenter provar att ta emot bokningar på nätet. Så det är gratis för er när ni pluggar.

Om du sen öppnar egen salong så väljer du förhoppningsvis oss om du behöver onlinebokningar.
Gå gärna in på hemsidan och prova. Säg det gärna till dina klasskompisar.

/Daniel


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback