Fredag

satt uppe halva natten igår och trixa med designen , och jag blev hyfsat nöjd :p haha.. idag var jag iaf på stan med maddy, vi hittade käk på griffan, haha ;p och bokade tid för piercingbyte, måndag 11:00 =) kort stav, jatack! haha.. samling om en halvtimme, jag är laddad som tusan för match.. men kan man strunta i uppvärmningen?! någon?.. usch jag hatar det något så fruktansvärt (ungefär som jag hatar dig nu, haha). tillbaka till ämnet, match, IFK Hässleholm - IFK Knislinge 19:00 @ Österås. Efteråt blir det kräftskiva här hemma och sen springa över till Gunnarsson och umgås med madde och sickan! :) tvingade dessutom syrran att texta min tatuering, blev lite kladd på papper men inget resultat.. utan det skrev hon direkt på ryggen på mig. haha blev faktiskt väldigt nöjd, ska man bara minska det lite och pilla med detaljer! annars är jag redo! tror jag ska ha den där också, på ryggen, jodå! =) , woho;



Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du verkligen ha dem fyra sista?

2008-08-24 @ 22:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback