Onsdag!

igår drog skolan igång, och det var rätt lugnt faktiskt, 45 minuter är inget att klaga över. drog ner till malmö med maria och empa sen! :) blev ett par jeans från zara och ett linne och en kofta från gina! :) efter sju timmars shopping, en is-chai, chokladmousse tårta och en kebab var jag nöjd och dödstrött, med tanke på den tidiga morgonen också..! väl hemma däckade jag rätt hårt faktiskt.. idag blev det tipsrunda och brännboll med alla hv klassor, ta hand om ettorna lite och visa skolan.  :) sedan PA- introduktion, bla bla bla... jag & nathy har iaf bestämt vad vi ska göra! :) kommer bli riktigt bra och jag är peppad. efter skolan blev det skopunkten och TRE par skor! underbart... och väl hemma träning för en gångs skull, men var inte alls någon kul träning idag :S men men bättre lycka imorgon då jag går 8:10 - 11:30 , SVb och RE :)

dessutom mina vänner, tar jag studenten den 12 juni och alla i hässlehåla den 5 juni, wow livet blev underbart när jag fick höra det, meeeeen det positiva är EXTRA MYCKET FEST FÖR MIN DEL OCH ALLT ÖS HOS MIG DEN 12e , haha :D nu ska jag släppa det, dessutom vet jag hur jag vill ha min balklänning, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback