"det är komplicerat"

igår blev det någon form av klassfest hos my i tyringe :D skulle varit nykter och köra, men efter många om och men blev det alkohol för min del :D först käkade vi taco (alltid gott, men inte alls samma sak som när jag och bonnier gör det). :D sen badade vi, och basta lite. syppe också :D snyggade till oss efter badet och då blev det singstar!! haha.. sen var det dags att gå till tågstationen, där alla skulle vidare till kstad medans jag och olga hoppade av i hlm. gick till Q men var alldeles för tidigt så vi hälsade på skoog en stund :) och efter det drog vi till Q igen, lite mera folk men dåligt för övrigt.. aja, hade lite trevliga samtalsämne istället!! :) he he he..

idag har jag bara tagit det lugnt har absolut inte kännt för att göra något .. imorgon är det tillbaka till skolan igen och jag har fortfarande ingen permanentmodell på tisdag.. någon? :) nu ska jag leta efter min hund, suck på henne!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem fixa tomaterna?:P haha

Postat av: Marcus

Hehe om du menar rakpermanenta så borde väll mitt hår fungera? ;o Hoppas du hittade hunden!

2008-12-09 @ 15:30:23
URL: http://marcus.zorga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback