forgive me baby'

1. jag hittar inte mina inneskor, hade dom i vittsjö i onsdags senast. är dom inte kvar så tror jag att maggan stulit dom, hon trängdes och puttades hemskt mkt , haha! skämt o sido. (bara för att jag vet att maggan brukar läsa bloggen ibland, tydligen).  2. jag har ingen modell till nästa torsdag till projektet, någon? 3. jag måste färga mitt hår.. CILLA!! :) och på fredag är det fäääääst! lusse, jag kommer vara så snygg  och odräglig. (som vanligt , jaja , haha) nu är det läggdags för barnet i mig :) natt!



Kommentarer
Postat av: Antonia

Hej du :) Kul att träffa på dig i helgen! Vad är det för projekt du behöver hjälp med? Tänkte passa på o fråga dig om du möjligtvis skulle kunna klippa o färga mitt hår innan jul? vet ju att du brukar fixa ericas :) Min frisör hade inte tid förrän efter nyår :( Ta hand om dig !

Postat av: Maggan

Nu funkar de tydligen att skriva här....:) Jag har tyvärr inte dina skor......Å modelljobbet fick jag inte heller nej...Okej...de är den nivån vi ska ligga på så visst...:)

kram

2008-12-11 @ 07:43:42
Postat av: Snez

bra maggan, bara på henne.... ;)

2008-12-11 @ 10:22:00
Postat av: Antonia

Fick en tid nästa vecka någon som ringt återbud :) Men tack ändå du :D Ska lägga dig på minnet nästa gång det är dags! Är det på blå salong du gör det?

Puss

2008-12-11 @ 17:07:48
URL: http://stainless.webblogg.se/
Postat av: Antonia

Okej okej, jobbar du där eller du har praktik? :) Nej jag hoppar över utgång imorgon för jag ska jobba på lördag, men på lördagkväll ska jag nog parta till det lite :D Puss

2008-12-11 @ 21:09:45
URL: http://stainless.webblogg.se/
Postat av: Antonia

Okej okej :) Jobbar du eller du har praktik? Hoppar över utgången imorrn tar det på lördag istället ;) ska nämligen jobba på lördag :S

Puss

2008-12-11 @ 21:11:12
URL: http://stainless.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback