lalalaaaaa

   julafton 08 , vad fick jag? en tandborste och två trisslotter., haha! :) och presentkort på H&M , tack cilla! :) annars var det inte så mycket mer som hände, förutom att vi hittade ett band från mammas 30 årsfest, HAHAHA.. så söt. (och full)  :D vilket jag var på juldagen ;S haha.. förkrök hos dahl, och det var kul precis som på den gamla goda tiden.. ;D haha.. mia och bonnier var också där, trevlans, sen kom JB, ellen och rebecka! :) dagen efter var mindre kul faktiskt. men men så kan det ju va ;p haha! igårkväll var jag med bonnier, vi kolla johan glans och krängde chips o dippa! och idag blir det chill, passa hunden eftere fem o framåt, mamma o pappa ska på kalas , får väl också hitta på något att göra! , plugga kanske?! nej nu ska jag återgå till vänner, IGEN. bye bye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback