the world is a better place when it's upside down

idag har jag städat mitt rum (äntligen) dessutom hittade jag mitt frisörblock från ettan och alla papper :D lycka, eftersom gesällprovet, det teoretiska provet är den 21 januari! =) plugg på lovet eller? jaaaao... oh just det, skulle söka ett jobb på svenskan , hitta en ansökan, skriva ett cv och ett personligt brev.. sen skulle lärarna välja ut tre eller fyra att gå på anställningsintervju, lärarna ska agera arbetsgivare och hela klassen ska titta på. TROR NI INTE ATT JAG BLIR UTVALD DÅ KANSKE?! jojomensan.. och jag som inte ens la ner en timme på de, eftersom jag kom på det kvällen innan, haha! jaja så måste plugga på om företaget och lite så ikväll efter jag tränat :) nej nu ska jag se klart vänner säsong 9 och sen upp en runda till stan.. byebye :)

det är över nu, och nu är det det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback