this year

SAMMANFATTNING 2008 !

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, tatuera mig och pierca tungan bland annat.. körkort med
2. Höll du några av dina nyårslöften? har aldrig några.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? hmm.. jaa
4. Dog någon som stod dig nära? nej..
5. Vilka länder besökte du? Holland, tunisien.
6. Är det något du saknar från år 2008 som du vill ha år 2009? antar det.
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? bra fråga..
8. Vad var din största framgång 2008? sånt är man för ung för...
9. Största misstaget? inget man delar med sig av här..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jaaaaa
11. Bästa köpet? all mat.
12. Vad spenderade du mest pengar på? mat antar jag..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? många saker
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? just dance med lady gaga, haha
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? haha eh va?! det är väl samma
16. Vad önskar du att du gjort mer? ingen aning
17. Vad önskar du att du gjort mindre? haha druckit alkohol?
18. Hur tillbringade du julen? hemma med familjen och släkten.
19. Blev du kär i år? jag kär? bra fråga..
20. Hur många one night stands? pass..
21. Favoritprogram på TV? vänner lätt.
22. Bästa boken du läste i år? läste tyvärr ingen i år ;p
23. Största musikaliska upptäckten? haha.. pass?
24. Något du önskade dig och fick? vänner boxar
25. Något du önskade dig men inte fick? ny kamera.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? jag var bakfull efter min 18 årsfest ;D
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? att inte ha bliit bestulen på plånboken?
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? vet jag faktiskt inte..
29. Vad fick dig att må bra? allt möjligt kanske
30. Vilken kändis var du mest sugen på? orlando bloom!!!
31. Vem saknade du? jag har väl inte saknat någon hela året?
32. De bästa nya människorna du träffade? folket i vittsjö, ja speciellt du snez, haha!!


Kommentarer
Postat av: sandra

"Bästa köper? - All mat" HAHAHAHA du är för go!

Postat av: sandra

köpet*

2008-12-29 @ 01:39:45
URL: http://justvogue.blogg.se/
Postat av: Snez

WOOHOOOOO klart jag var den bästa du träffa detta året! ;D ;D ;D

2008-12-29 @ 17:59:15
URL: http://sneki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback