du är jättesöt, men jag fattar inte vad du säger.

Lördag; fest i ignaberga , anna & eccis 18 årsfest.
dagen började mycket seeegt, bakis bakis bakis. men jag överlevde och vid sex tiden var man på det igen. förfest hos eddie, anton var där, kan man tänka sig .. haha! haha på vägen till eddie så skulle jag slänga mig på tutan, det lät som att min klänning sprack ;o men det var axelbanden som gick sönder, PANIK. och senare gick även det andra sönder, hahah, grattis! det var iaf en mycket trevlig kväll med lite för mycket av det goda som vanligt, haha. ringde fyllesamtal till malin också, och vissa sms minns jag inte att jag skickat gunnar ;)

Söndag; vaknade med en sjuk huvudvärk men efter en stund försvann den, sjukt seg dag. spenderade kvällen med Emma (ponnyplutt) HAHA! kollade på HItta Nemo, så sjukt rolig. "hur mår du nuförtiden" - Jo, synd o klaga.

Måndag; idag stod det två klippningar på schemat,!! avklarade!
lite senare ska jag springa runt och lämna in lite cv, haha. och sen är det körskolan som gäller och min första körlektion, OMG! haha. förresten, spana in vädret, underbaaaaaaaaaaart!


Kommentarer
Postat av: Malin

haha, jotack ett fyllesamtal blev d allt :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback