hörru galning vad görru hörru

sådärja. var ska jag börja? spenderade stora delar av helgen hos
martin med några till, och en dålig film :D haha.. typ! i lördags
klippte jag först emelie, klippte av en bra bit, kulkulkul.. sen kom
david. klipp&sling, guuuuuud vad tjusig han blev! kränge sen
såklartk, piiiiizza!!! ännu en kväll hos martin (jättekul david&martin).
david ska ha stryk ;)

tillbaka i skolan igår, vi började med oförberett prov (;O) sjukt.
gick väl kanske inte sååå bra.. annars var det en seeg dag, slapp
dock men ja.var med på heeeela träningen också iaf :D 
 idag däremot "försov" jag mig, orkade inte med idrotten idag, tyvärr.
 fick tillbaka samhällen, klarade mvg-delen men inte vg-delen så
fick ta mitt g där ;o grrrr..
och det värsta med idag var att när jag sitter på tåget och dom
kommer och säger "biljetterna tack" så hittar jag inte mitt busskort,
KUUUUL JU! fick betala resan, kärringjävel. fick fixa numret till
skolan och så för att spärra kortet och precis när jag lägger på
ringer dom från skånetrafiken i krstad och säger att dom hittat
mitt kort :D jag fick ringa upp skolan och säga att det absolut inte
behöver spärra kortet, TUR!

gick lite på stan med Emma :) köpte ett linne till på lördag!! höhö.
sen var det körskolan och körlektion, mycket bra, mycket bra!!
bokade upp några körlektioner nu framöver. :D 74 dagar kvar.
yees.

praktik imorgon istället för school :D fräsigt, sen är det möte och
hem och sova.
shit vilket långt inlägg detta blev, whatevah , hahaha!

(fick min shan "the man" atci film idag :D lycka)

image32

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, jaaa Anna-Lena va en tant ida! helt sjukt!
har du klippt dig föresten ? :O

Postat av: Malin

jotack, d märkte ja ida :P
JA, men klipp dig så! d va sjukt snyggt :D

2008-02-26 @ 21:14:48
URL: http://malinnordkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback