ibland undrar jag vem du egentligen är;

man står ju inte ut ..allt jag hör är bara tjat, klagande, gnällande , helt enkelt bara negativt. jag blir så jävla trött på de. vet du vad positiva saker är? vet du vad peppa betyder? allt jag gör är fel, man bara skiter i allt och tänker på sig själv. jo men eller hur, vad fan vet du! tror inte ens att man kommer klara av att plugga till körkortet, nej men tack för stödet. de ända du vill just nu är att trycka ner mig till botten, grattis du har lyckats. "det enda du gör är att festa och du skiter i att sköta skolan &plugga" 1. jag får ju förfan aldrig gå ut längre. 2. vad fan vet du om jag sköter skolan & pluggar, jag gör så gott jag kan. men det hjälper tydligen inte. Förlåt förfan! bara för att jag misslyckades med EN grej betyder det inte att jag gör det med allt. tack & hej.
var bara tvungen att få ut mig allt. ,

hjghjadhgai :) förlåt, hoppas på en positivare dag imorgon!  =)

Kommentarer
Postat av: eriica

hehe, du är söt när du får utbrott (inte för att jag ser men iaf) .
och jag vet att innerst inne är du en pluggis, sen kan man bara inte vara bäst på allt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback