please, don't stop the music.

heelg!!

igår blev det stan med nathy, och plånboken hemma. hittade ett par sjukt snygga&bekväma skor, men inga pengar, hoppas de e kvar på måndag så jag kan köpa dom! när jag väl kommit hem blev det ingen lugn stund, byta om och bege sig direkt till emma. hyrde fem filmer och jag höll på att dö av garv åt Date movie, ahaha! då emma har sin mosters hus för sig själv så är det chill för hela slanten. spenderade natten här och imorse var det cafe hörnan med Anna (som förövrigt fyller 18 idag, GRATTIS!!!!) mycket trevligt. hem och färga håret på amanda, wooh! sen var det dags att göra vid sig igen för att bege sig hit till emma igen. käk, data, tv, mobil &  jävligt mycket skratt. dock inga planer för kvällen iaf...    eiiigh , tillägnat madde, hahahahahahha!!
fick ett mycket trevligt samtal från allas vår Janet iaf , haha :)

Vad händer om man kastar en mobil i sjön? Flyter den eller sjunker den?
- flyter, den har simkort.. ahaha / Filippa Bark.

i am happy, oh so happy. grrr;D

Tack för denhär helgen emma, du är bra, mycket bra. <3
du är bra att ha; på fest, slappekvällar, att ringa vid kris, alltid.
m.n-b.


vilket härligt utlägg, haha patetiskt, eller lol som ana sagt.!


image29

Kommentarer
Postat av: Johanna

Filippa Bark är bäst helt enkelt, min idol! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback