du är du.

igår var det avskedsfest för Frida och det var kallt;D haha. jag hade iaf kul och avrundade kvällen vid halv tre efter att ha städat och dansat sista dansen med fritte.. under kvällen tog david hand om lekar, fråååågesport, haha kul! "Vad heter fridas sjukdom?" - Kondylom;D
"Vad heter frida i andranamn?" - Alf & Benny..
haha, vi fick iaf ETT rätt av tio det är alltid nåt! och jag kommer sakna frida, ett helt år ska hon vara iväg. vi skulle ju spela ihop detta året men nej inte det nej! men man vet ju aldrig med frida, rätt som det är dyker hon kanske upp nån gång snart igen:D

idag har jag städat ovanvåningen :O chocken! även mitt rum, jag är nöjd. 2008 börjar braaaaaa.. nej nu kommer madeleine hit. aaaadjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback