I can show you all the places, you've never been.

hur patetisk får man lov att vara? jag vet inte, men släpp det där nu. lättare sagt än gjort, jag vet, jag vet. jag är liksom fri och lycklig. men det är ändå det där lilla extra, javisst du ja. okej snart övergår dethär till värsta utlägget, nej tack.              , men åh i wish, 2008 give some piece of that you know.

innan jag går över till ett patetiskt, gnälligt offer byter vi ämne til shopping, för det har min dag bestått av! köpte ett par jeans, en kjol, en jacka, ett linne, ett par leggins, ett par skor och fyra filmer, ahah! Ändå är jag fortfarande rik, rea&presentkort är finemang.
imorgon blir det stan med Janina, fredag stan med sickan och fixa ket, sen är det feeeest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback