jag pallar inte trycket kompis.

fyfaaaaan vad jobbigt med tidiga mornar, speciellt när man stiger upp 05.45 *snaaaark* , haha . men deet var en slapp & trevlig dag i skolan, tack & lov!
efter skolan blev det en lååång fika med Emma och att skratta löser väl alla problem? ;) haha. dock blev jag jävligt irriterad när jag upptäckte att cafehörnan hade stängt :O menmen, bättre lycka nästa gång .
efter en underbar fika med dahlle (stavningen), så mötte jag upp madde i qpoolen, dags att ta tag i tränandet och siiiimma, ca. 45 minuters sim och "skvaller" . . något vi ska se till att göra varje vecka !
dessutom bestämde jag och Emma att vi skulle bara gymma, biff nästa ? jotack ! haha. och igår fick vi reda på att vi ska springa tre torsdagar i rad, haha klockan 18.00, så jag slipper, tacka praktiken. men ska ta tag i det själv och göra det hemma(?) jag lovar ,


Kommentarer
Postat av: Nathalie

ja det är några svarthåriga som sagt att som vill till mig också men det funkar ju inte... emma sa att hon ville hon är blond, men jag vet inte om hon går med på vadsom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback