money makes the world go around'

igår spenderade jag dagen med Emma. Vi fixade lite saker på stan, hata bankmänniskor som läxar upp en i något man redan vet. hallå? sen fikade vi och körde runt lite tills vi beslöt oss för att åka hem till emma. käkade och tog det lugnt, sen plockade  vi upp ana och hyrde film, scary video och heartbreak hotel. mycket trevlig dag/kväll.
Idag så var det träning, styrka och löpning, usch fy, det var iofs gött men löpningen var bara för mkt. givetvis så sträckte jag mig ;| rätt så onödigt. men sånt som händer!

ikväll är förövrigt ett fett frågetecken?. kanske biljard med ana & emma, ngn mer som är sugen? haha! får se hur det ser ut med skjuts och dylikt. annars blir det väl bara film som vanligt. jag måste verkligen hitta ngt annat att sysselsätta mig med.


Money makes the world go around
People will be people always
Baby what comes up comes down
This I know, so here I go
Do you love me, love me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback