muppjävel.

beeptest borde inte få finnas, puh vad jobbigt.. men det var iaf inte det värsta idag, utan det var när jag upptäckte mitt IG på loggboken, så jävla mycket energi och tid som jag la ner på det påstod hon att jag inte reflekterat tillräckligt mycket :O ge mig IG i svenskaB så blir ju iaf du nöjd, aaaaaaaaaarh! sen blir ju inget lättare av att mamma bölar, nej men vafan så länge jag klarar mig från IG är det väl fan lugnt? inte det nej, minst vg, skjut mig. ser ni mig inte mer innan sommaren så är det för att jag pluggar!!!!!

förövrigt är det dags för fotbollsträning ikväll igen:D vilket innebär att jag äntligen ska få träffa emma, TACK&LOV; i need you right now.  (: haha bara genom att kolla på henne dör jag av garv, och alla underbara tunnlar jag gör på henne, haha! du är jävligt bra!

image22


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback