New haircut.

weeeeeeeeo, idag har jag färgat håret (igen) och klippt mig, inte jättemkt, men ändå, haha! Tack Malin.. Missade dock samhällen och svenskan, men det gör ju inget ;) äter min alldeles egna pastasallad nu, så god är vår mat i skolan när jag tar med mig egen sallad, mohaha! jag är ändå inte kräsen, märkligt. antar att man blir trött på den maten eftersom att det alltid är samma ;o nog om de. bara matte kvar sen är denna dagen också över! ikväll blir det möte med fotbollen & träning, innan det ska jag hinna spana in syrrans slott, *avis* ..
en sak till, jag vill ha en ny mobil, haha!! men det är ett senare problem ;D
idag har jag även anmält mig till studentkommitten, wiiiiiie ;D nej nu ska jag fortsätta käka.. pusshej

image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback