och jag vet varken ut eller in.

måndag igen och jag är så sjukt trött. var ute och sprang idag efter skolan, yes jag klara hela runda fan vad ja är bra. borde springa imorgon, men har ju både idrott och träning, jaja får se ! annars har jag mest slängt bort dagen på absolut ingenting. jag kunde gjort så mycket läxor men icke. det är väl klart varför skulle Jag?
måste nog krypa ner nu.

- grattis på 18 årsdagen alicia, och denise på 16 årsdagen
Och Grattis emma till nya jobbet.

jag vet att det löser sig, det gör det alltid. det är du värd, du har ingen rätt att må dåligt.
det är du absolut inte värd. du är mycket bättre än så, rätt ska va rätt. e,d.

;Bonnier Nygren jag saknar dig, oss.

image22


Kommentarer
Postat av: maaads

me too, me too. myspyskväll soon? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback