Söndag

helgen är över och det betyder en vecka kvar till Gothia!
och nu vet jag inte alls hur nånting med bil och skit kommer
att lösa sig. eftersom emma inte kan åka upp innan måndag
gaaaah damp på dig fruntimmer :D så får väl blir jag, moa,
madde och ev. ozzie?! nog om de, annars får jag köra själv
och pröjsa bensinen, haha! omg! fredagen var underbart
rolig och man ska ju bjuda på sig själv, inte sant linda ;) haha!
bli lite för mkt av det goda och jag mådde inte allt för bra igår
när vi serverade.. satt ner för det mesta! haha.. förlåt (A)
idag har vi lirat match, vann med 7-0 och jag gjorde TVÅ mål.
helt fantastiskt. plus att jag börja lira som yttermitt och det var
då jag gjorde mål, sedan tog jag ett steg in i mitten :D haha.
jag pallade verkligen inte mer. efteråt blev det en runda med
maddepadde. =) alltid lika trevligt. nu ska jag krypa ner under
täcket! pusshej vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback